Заради "Барби" има световен недостиг на розова боя


Заради "Барби" има световен недостиг на розова боя
Снимка: Screenshot

Количеството розова боя, използвано в продукцията на филма „Барби“, е допринесло за световен недостиг, съобщи електронното издание на „Гардиън".

В интервю за сп. „Аркитекчъръл дайджест“, режисьорът и дизайнерът на продукцията на предстоящия филм разказаха за конструкцията на почти изцяло флуоресцентно розовия Барбиленд. Шесткратно номинираната за „Оскар“ дизайнерка на филми Сара Грийнууд каза, че филмът е довел до световен недостиг на розова боя.

Лорън Прауд, вицепрезидент на отдела по глобален маркетинг в компания „Роско“ – производителят на боите, които са били използвани в „Барби“, уточни за всекидневника „Лос Анджелис Таймс“, че филмовата продукция е съвпаднала с по-мащабни световни проблеми с веригата за доставка по време на пандемията от КОВИД-19. За недостига е допринесло и метеорологичното време в щата Тексас в началото на 2021 г., което е повлияло на производството на ключови материали за създаването на боята.

В разговора с „Аркитекчъръл дайджест“ режисьорът на очаквания филм Грета Гъруиг обясни, че ярко розовият нюанс е важен за „запазването на „детското“ в естетиката на „Барби“. Тя разказа, че дизайнът на Барбиленд е вдъхновен от къщата на Едгар Кауфман в Палм Спрингс, картините на Уейн Тибо, както и филмите „Голямото приключение на Пий-Уий“ и „Един американец в Париж“. Гъруиг добави, че не иска да забравя какво я е накарало да обича Барби в детските си години.

В крайна сметка сценографите осигуриха точно достатъчно количество боя за продукцията на филма, който беше заснет предимно в студиото на американската развлекателна компания „Уорнър Брос“ в Лийвсден, Великобритания.

Филмът с участието на Марго Роби и Райън Гослинг в главните роли на куклите Барби и Кен ще дебютира в кината по света на 21 юли. В актьорския състав са още Уил Ферел, Симу Лиу, Дуа Липа, Хелън Мирън, Иса Рей, Америка Ферера, Кейт Маккинън, Майкъл Сера и Нкути Гатва.

Източник: БТА

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Любопитно


Реклама

Иска се много доверие, за да споделиш недостатъците си с приятел. Иска се обаче много повече, за да споделиш неговите.

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама