И през 2021 г. инициативата #steniskanabala дава възможност на зрелостниците да дарят средства в подкрепа на абитуриенти сираци, които продължават обучението си след 12-и клас във висше учебно заведение. Едновременно с това, тазгодишното издание е и своеобразно състезание по съпричастност между поколенията. През 2021 година кампанията е отворена и към всички, които вече са били абитуриенти, напуснали училищната скамейка, но биха желали отново да съпреживеят онзи незабравим момент на завършването и навлизането в живота, включително учители и родители. Организаторите са подготвили дизайн на тениски за завършилите средно образование през всяка от декадите: 80-те и 90-те години на XX век и 00-те и 10-те години на XXI век. Всяка тениска е с характерен символ на тези десетилетия.
Кой випуск от завършилите средното си образование в периода от 1980 до 2021 година ще дари повече средства за стипендии, ще стане ясно в 8-то поред издание на благотворителната кампания, осъществяваща се по инициатива на Мото-Пфое и подкрепена от Български Червен кръст и официалния логистичен партньор DHL Express Bulgaria.
Щампата на тениската е повлияна от онлайн платформите, които учениците ползват по време на дистанционно обучение. Всичко важно за програмата е качено на сайта https://steniskanabala.bg/, както и самата поръчка на тениските.