Стелажите за магазин: Видове и предимства


Стелажите за магазин: Видове и предимства
Снимка: iStock

Стелажите за магазини са една от най-важните части на търговското оборудване. По същество това е средството, чрез което доставяте продукта до крайния потребител. Много е важно правилно да подходите към разпределението на площта на парцела и избора на подходящ стелаж.

На първо място, в зависимост от техническото разпределение на помещенията, има различен тип стелажи за магазини, които правилно разпределят обема и съответно на всеки от тях се поставят повече стоки и повече възможности за покупка.

На второ място, за различни групи стоки изберете правилните различни стелажи.

Златни правила: как да изберем добро вино в магазин?

И на трето място, материалът и цветът също са от голямо значение и в никакъв случай не са за подценяване. Това също може да изглежда маловажно и от какво можете да спестите, но цветът и материалът, от който е направен стелажът в магазина, влияят върху решението за покупка на потребителя. Когато са удобни, чисти, спретнати и акцентът и осветлението са поставени върху определен продукт, клиентът харесва продукта и вероятността да се върне отново е доста голяма.

Без съмнение всеки търговец може да увеличи удовлетвореността на клиентите и в резултат на това да увеличи приходите, като избере оборудването си според своите цели.

Видове стелажи за магазини

За да бъде вашият магазин чист, уютен и различен от масата, основното изискване е правилно да разделите зоните му и ако няма достатъчно място, тогава можете успешно да разграничите продуктовите групи. Как може да постигнете това? Разбира се, с правилния избор на стелажи подходящи за различен асортимент.

Стелажът може да бъде метален, дървен, със стъклени рафтове, за плодове и зеленчуци, за алкохол, за козметика и тн.

Стелажите могат да бъдат специализирани, с двойни стени, двустранни, поставени в началото и в края на двустранните стелажи. Много е важно да използвате пространството правилно и да го използвате, за да поберете планираното количество стоки. Те могат да бъдат с различни размери, цветове, с различно осветление и различна текстура. Това ви дава възможност да се възползвате максимално от площта на вашето пространство и гарантирано ще ви даде завършен вид и уникалност.

Ето и още няколко стелажа за магазини, които ще разгледаме:

Стелажи, които се поставят в края на коридора

Те обикновено се поставят в края на коридора на магазина, където има интензивен трафик. Докато потребителите влизат и излизат от коридорите, те ще го виждат. Те са много полезни за стимулиране на продажбите.

Марките могат да използват този вид стелажи за популяризиране на продукти, като например:

  • Нова стока
  • Бестселъри
  • Разпродажба артикули

Тези стелажи за магазини посрещат купувачите на нивото на очите, което улеснява привличането на вниманието им и привличането им към продукти.

Временни стелажи

Временните стелажи са друга много ефективна опция. Те позволяват на марките да тестват нови стоки и да споделят промоции за няколко месеца.

Те са полезни, ако бизнесът има сезонни оферти или иска да пусне нови рекламни кампании през годината. Могат да генерират чувство за неотложност и да вдъхновят купувачите да купуват продуктите сега.

Временните стелажи дават на бизнеса възможност да се представи по свеж и увлекателен начин на всеки няколко месеца. Допълнително предимство на тези стелажи е възможността да се променят, ако маркетинговата кампания или дизайн на дисплей не са ефективни.

6 храни, които не трябва да купувате през лятото

Персонализирани стелажи

Специално отпечатаните стелажи за продажба на дребно са сред най-ефективните видове за стимулиране на продажбите.

Персонализираните дизайни и структури позволяват на марките да се разграничат от конкуренцията и да се откроят в пренаселените търговски площи. Те са по-ефективни от стоковите стелажи и позволяват на  бизнеса да използва смели дизайни, за да привлече вниманието на купувачите.

Без значение какъв стил и вид стелажи използва марката, персонализираният печат ще издигне вашето представяне на дребно и ще вдъхнови повече продажби. Фирмите могат да се възползват от включването на следните елементи в техния персонализиран печатен дизайн на дисплея:

Лого и цветове на марката

Характеристики и предимства на продукта

Инструкции и учебни материали.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Любопитно


Реклама

Не бих казал, че жените нямат характер - те просто всеки ден имат различен характер.

Хайнрих Хайне

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама