Хубава новина за любителите на световноизвестната верига за кафе Starbucks. От днес може да се насладите на любимите си напитки в нов обект, който отвори врати в центъра на столицата – на ъгъла на ул. "Съборна" и ул. "Княз Александър I".
Това е шестият обект на компанията у нас, представена в България от AmRest.
"За мен е чест да открия най-новото кафене на Starbucks в София. Това е дългоочакваният момент, в който започва нов етап от развитието на компанията в България. Щастлив съм, че това прекрасно място в самия център на столицата ни ще даде възможност на още повече хора да се насладят на нашето уникално кафе и на незабравимото Starbucks изживяване. Радвам се, че ние продължаваме напред с нови обекти и обновена продуктова линия!" - заяви Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България.
Част от програмата на откриването беше и музикален флашмоб с любими български песни, посветени на кафето.
Новото Starbucks кафене разполага с площ от 330 кв. м и 150 седящи места отвън и вътре. Интериорният дизайн на заведението е нов и уникален, както всеки от интериорите на останалите кафенета. Той включва интересни снимки, описващи историята и пътя на кафето, и предлага уютна атмосфера.
В рамките на събитието посетителите имаха възможност да опитат новите продукти на Starbucks, които компанията въведе в България в края на месец юли: освежителните смутита, напитките Refresha, Popcorn Frappuccino, Cotton Candy и новите сандвичи със свежи продукти и десерти с йогурт и гранола.
Повече за Starbucks:
Началото
Историята на Starbucks започва през 1971 г. Тогава са били пекари и търговци на кафе на зърна или смляно, чай и подправки, с един магазин в Сиатъл на Пайк Плейс Маркет. Днес Starbucks посрещат милиони клиенти на ден в повече от 23 000 локации в над 70 страни.
Името Starbucks
Starbucks е името на помощник-капитана в романа на Хърман Мелвил "Моби Дик". Името се свързва с романтиката на открито море и традициите в мореплаването на първите търговци на кафе.
Логото Starbucks
Също вдъхновено от романтиката на открито море, логото представлява сирена (русалка) с две опашки от гръцката митология.
Кафето
Основната цел е кафето, което се предлага, да е отгледано според най-високите стандарти за качество, използвайки етично закупуване и отговорни практики за отглеждане. Купувачите на кафе от Starbucks пътуват до фермите в Латинска Америка, Африка и Азия, за да изберат най-висококачествените зърна кафе от вида Арабика. След като тези зърна пристигнат в заводите за печене, експерти показват по най-добрия начин техните богати вкусове и аромати чрез специалното Starbucks изпичане (Starbucks Roast).