Тази зима H&M отбелязва сезона на празниците със зрелищна кампания и празнична колекция. Световноизвестните изпълнители Тони Бенет и Лейди Гага са звездите в тази кампания, за която ще изпълняват песента "It Don’t Mean a Thing (If It Ain’t Got That Swing)“ от съвместния им албум номер 1 „Cheek To Cheek“.
"Бяхме вдъхновени от блясъка, обаянието и разкоша на епохата на биг-бендовете от 40-те години на 20-ти век“, споделя режисьорът на рекламата Йохан Ренк."Успяхме да пресъздадем празничната атмосфера, обогатявайки я със силно модно въздействие и характерното чувство за хумор. Тя е интригуваща, любопитна, разкошна, дръзка и пълна с чудеса.“
Бляскавата атмосфера е предадена чрез непринуденото очарование на лъскавите топове изакачливите червени рокли и поли. Плетивата заемат основно място в празничната колекция – ярък пример за това е удобният обемен модел , с който е облечена Лейди Гага във визията от рекламната кампания.
Дамските рокли са бляскави или предлагат нов поглед към традиционния червен цвят, а различните карирани материи при мъжете и разнооб разните забавни принтове на детските облекла създават празнично настроение.
През целия сезон на коледните празници H&M ще набира средства за CARE – хуманитарна организация, която работи заедно с бедни жени и момичета, за да помогне за борбата с бедността по света.
Във всички магазини на H&M ще се продават специални комплекти подаръчни етикети. За всеки продаден комплект фондацията H&M Conscious Foundation ще дарява на CARE сума, два пъти по-голяма от продажната му ценa.