София Вергара е новото лице на Dolce & Gabbana. Тя засне рекламна фотосесия с чантата Devotion на италианската модна къща.
47-годишната актриса сподели снимка в Istagram и написа: "За мен е голяма чест да бъда част от семейството на Dolce & Gabbana и да бъда включена в такава значима кампания, вдъхновена от великолепната чанта Devotion! Това е марка, която обичам от толкова дълго време. Чувствам се благодарна, че заснех това в Италия, където имам толкова много специални спомени. Изпращам любов към цяла Италия. Обичам те, D&G"
Междувременно Dolce & Gabbana наскоро обединиха усилията си с италианския университет "Хуманитас", за да подкрепят изследванията му за коронавируса.
Доменико Долче и Стефано Габана казаха: "Чувствахме, че трябва да направим нещо за борбата с този опустошителен вирус, който тръгна от Китай, но заплашва цялото човечество. В този случай е важно да направите правилния избор".
"Проф. Мантовани, ръководител на изследователския екип, ни разказа африканска басня за едно колибри. Докато всички други животни бягали от пожар в гората, то летяло в обратна посока, продължавайки да носи вода в опит да угаси огъня. Разбрахме, че при всички случаи си струва да направим нещо. Дори много малък жест може да има огромно значение", смятат известните италианци.
Дизайнерите чувстват като свой "морален дълг" да помогнат в битката с коронавируса, който порази Италия и отне живота на над 25 000 човека.
"Подкрепата за научни изследвания е морално задължение за нас. Надяваме се, че приносът ни ще помогне за решаването на този драматичен проблем."
Други модни марки също се включиха, като дариха пари или започнаха да изработват предпазни средства. Armani шие еднократни облекла за медицински работници, a френските къщи Yves Saint Laurent и Balenciaga шият медицински маски.