Няколко месеца след като испанската марка Balenciaga бе обвинена в изобразяването на деца в неприличен контекст в една от рекламните си кампании, идва новината, че брандът ще си сътрудничи с Националния съюз за децата в САЩ.
В публикация в Инстаграм модната къща уточни, че ще лансира тригодишен проект с участието на американската организация с нестопанска цел – Национален съюз за децата. Планирано е обучаването на около 2000 професионалисти, ангажирани с насилието над деца. Предвидена е и грижата за психичното здраве на децата чрез осигуряването на посещения при медицински специалисти.
Вижте още: Нов моден скандал: Gucci и Хари Стайлс по стъпките на Balenciaga
Новината за сътрудничеството е оповестена три месеца, след като тръгна непристойната рекламна кампания на модната къща.
След вълната от негативни онлайн реакции, „Баленсиага“ и творческият директор - грузинецът Демна Гвасалия, публикуваха официални изявления, с които се извиниха за кампанията.
Ревюто на „Баленсиага“, показващо новата дамска прет-а-порте колекция, ще се състои на 5 март по време на Седмицата на модата в Париж.
Източник: БТА