Седмица на висшата мода в Париж: Най-доброто, което видяхме


Седмица на висшата мода в Париж: Най-доброто, което видяхме
Снимка: Getty Images

След две години на виртуални презентации и дигитални ревюта, Седмицата на модата се завърна с гръм и трясък още през миналия сезон, а ние обичаме всяка секунда от епичните ѝ итерация.

Началото на Седмицата на висшата мода винаги вдъхва страхопочитание, а този път тя се проведе от 4 до 7 юли. Тазгодишните шоута изглеждаха по-пищни и по-добри от всякога – със световни знаменитости, които се стичат във френската столица, за да видят всичко от първа ръка.Роклите бяха великолепни, гримът все по-изявен, а майсторството също бе на най-високо ниво. И така, ето част от най-добрите и най-вълнуващите предстоящи тенденции.

Jean Paul Gaultier

Дългоочакваната колекция на Оливие Рустеинг за Jean Paul Gaultier надхвърли очакванията ни. В характерния си стил, дизайнерът демонстрира голямо разнообразие на подиума - в цвят, размер, форма и възраст. Два модела, които си държаха „бременните” коремчета, послужиха като своевременно напомняне, че репродуктивните права на жените са атакувани в САЩ.

Balenciaga

Демна Гвасалия отново успя да разклати Седмицата на модата! Втората модна колекция на креативния директор използва доста ретро кодове и разшири своята смела, футуристична визия. Откриващите визии преосмислиха неопреновия костюм, тениските бяха завършени в алуминий, а последните няколко модела бяха зашеметяващи рокли в дъга от цветове, носени от Дуа Липа, Бела Хадид, Никол Кидман, Кристин Куин, Наоми Кембъл и Ким Кардашиян.

Schiaparelli

Творческият директор Даниел Розбери е един от онези дизайнери, които се вълнуват да създават мода заради самата мода. Дизайнерът за пореден път проектира модели, едновременно изключително сложни, но и съвременни. Шоуто се основава на архивни модели на къщата, заедно със смесица от 80-те и хитове от 90-те, напомнящи за стила на Кристиан Лакроа.

Chanel

Творческият директор Виржини Виард продължи своя диалог с миналото и настоящето. По-конкретно, тя разгледа начина на обличане от 30-те години, който самата Коко Шанел си е представяла за модерната тогава жена. Заоблените рамене и елегантните, дълги рокли служат като перфектно съвпадение с графичния декор от епохата на 70-те години, който Карл Лагерфелд също изследва по време на мандата си в модната къща.

Dior

Жената на Dior е преди всичко светска жена, която се наслаждава на красотата, на смелостта и решителността. Шоуто, създадено от творческия директор Мария Грация Чиури, до голяма степен е вдъхновено от украинската художничка Олеся Трофименко. Пиесата, която тя създаде за шоуто, „The Flow“, разглежда природата като незаменима част от човешкия живот. Чиури пък е дала възможност на училището за занаяти Чанакя в Мумбай да създаде сложни интерпретации на работата на Трофименко, използвайки вековно знание.

Етикети:
Iwoman.bg

Още по темата


Още от Мода


Реклама

Любовта няма етикети, няма определения. Тя просто е това, което е.

Елиф Шафак

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама