Новата колекция Conscious Exclusive на H&M за 2017 г. предлага иновативни решения в сферата на устойчивостта и стила: тя включва новаторския устойчив материал BIONIC® – рециклиран полиестер, изработен от пластмаса от крайбрежни отпадъци.
Фината материя, използвана за сложната плисирана рокля, демонстрира колко естествено е най-добрите модели да бъдат отговорни към околната среда.
Освен цялостна линия за жени и официални облекла за мъже, колекцията за първи път предлага детски модели, както и три аромата Conscious Exclusive, съставени от органични масла. Колекцията ще се предлага от 20 април в около 160 магазина на H&M по целия свят, както и онлайн.
Супермоделът и филантроп Наталия Водянова е звездата на тазгодишната кампания за Conscious Exclusive и това е първото й сътрудничество с H&M.
"Горда съм, че ще участвам в кампанията за Conscious Exclusive на H&M. Невероятно е да видиш предимствата на устойчивите материи, използвани в колекцията, които гарантират по-устойчиво бъдеще за цялата модна индустрия“, споделя Наталия Водянова.
Conscious Exclusive е колекция от изискани дрехи, които отбелязват настъпването на новия сезон. Основно място в нея заема ефирната плисирана рокля в бледорозово, изработена от BIONIC® – рециклиран полиестер, произведен от преработени крайбрежни отпадъци. Колекцията е изградена от модели, които носят много индивидуалност, както и нотка на тържественост, демонстрирайки многобройните начини, по които устойчивите материи помагат за създаването на запомнящ се стил.