Ваучер за 5000 лева, които да похарчи на територията на София Ринг Мол в екстремно шопинг изживяване, спечели големият победител в томболата по случай откриването на най-новия търговски и развлекателен център в столицата.
Екатерина Кръстева, чието име беше изтеглено в присъствието на нотариус на 6 декември в София Ринг Мол, получи чека от Никос Ксеталис, генерален мениджър на София Ринг Мол. След връчването на ваучера късметлийката имаше точно 1 час да се впусне в най-екстремното си шопинг преживяване. Като един истински гуру в пазаруването Екатерина се справи с предизвикателството перфектно и похарчи парите за 55 минути в магазините на Мебели Виденов, Техномаркет и notosgalleries.
„Много се радвам на наградата. Вълнувам се не само заради покупките, които направих за сумата от 5000 лева, но и заради самото изживяване. Беше зареждащо, различно от обикновените награди и пълно с адреналин приключение. Днес имам рожден ден и до момента не бях получавала такъв подарък“, сподели Екатерина Кръстева.
София Ринг Мол организира томболата по случай откриването си на 6 ноември тази година. В нея имаха възможност да се включат всички посетители на търговския център от 6 до 30 ноември 2014 г., като трябваше единствено да попълнят своя билет за участие на бюро информация в София Ринг Мол. През първите четири дни след откриването на мола бяха раздадени и други 40 награди и подаръци – ваучери на различна стойност от GRAND OPTICS, Милавица, Фиорина, Група модни магазини: Next, Doppelgaenger, M&Co, French Connection, Bossini, OVS; книжарница Ориндж, както и застраховка на дома с покритие от 55 000 лева от SDI Застрахователен Брокер. Имената на всички победители бяха обявявани периодично на сайта на търговския център и на неговата фейсбук страница.
За голямата награда във финалния етап на томболата се състезаваха 10 участници, чиито имена бяха предварително изтеглени на 30 ноември. В деня на финала всички те тръпнеха в очакване кой ще бъде късметлията и всеки от тях имаше вече подготвена тактика как да се впусне в екстремното пазаруване.
София Ринг Мол е търговски център от ново поколение, който поставя акцент не само върху шопинга, каквато е концепцията на повечето молове в България до момента, но и върху местата за забавление и за прекарване на свободното време. Двеста магазина, над 400 марки, от които 100 напълно нови за българския пазар, кино с 10 зали с VIP салони, най-големият увеселителен център на закрито, най-голямата закрита картинг писта в страната с площ 7 500 кв.м., най-големият универсален магазин простиращ се на 6 500 кв.м., безплатен паркинг с общо 3 500 места, ВИП паркинг със 100 места – това са само част от нещата, които го превръщат в представител на най-модерните молове по света.
Само месец след откриването си София Ринг Мол регистрира рекорден брой посетители. Близо 840 000 хиляди души прекрачиха прага на търговския и развлекателен център в периода от 6 ноември до 6 декември 2014 г. Най-голям брой посетители бяха регистрирани на 8 ноември, когато общият брой надхвърли 90 000.
През декември месец посетителите на София Ринг Мол могат да очакват още много изненади и забавления. Програмата на събитията и активностите може да бъде проследена на Facebook страницата на мола: facebook.com/SofiaRingMall.Official.