И тази година известната козметична марка Kiehl's продължава традицията на сътрудничество с известни художници и арт студия, които през всеки празничен сезон подготвят за популярната козметична марка дизайна на опаковката на нейната лимитирана празнична колекция. Тази година дизайнът е дело на реномираното студио за творчески дизайн и анимация Made by Radio. Празничната колекция за 2022 се състои от 6 любими продукта на Kiehl's, с които тазгодишният уникален 3D дизайн на опаковките на Kiehl's изпраща послание колко е важна грижата за другите.
С тази колекция Kiehl's се стреми да вдъхнови всички да се грижат за общността и близките си по същия начин, по който марката го прави повече от 170 години. От 1851 г. грижата за общността е в основата на бизнеса на Kiehl's, най-вече чрез непрекъснат фокус върху споделянето на професионална подкрепа в областта на грижата за кожата, но и чрез ефективни продукти и персонализирана услуга, насочени към посрещане на индивидуалните нужди на кожата.
С това сътрудничество Made by Radio продължава поредицата от известни арт студия и артисти като Jeff Koons, Mickey KAWS, Kenny Scharf, Peter Max, Jeremyville, Kate Moross и Janine Rewell, които досега са си сътрудничили с Kiehl's. Тазгодишната празнична анимация представя Лабораторията за подаръци на Kiehl's (Kiehl's Gifting Lab) по креативен и хумористичен начин, за да могат всички почитатели на марката да усетят как изглежда процесът на създаване на любимите им формули за грижа за кожата, така че те да са готови за началото на сезона на подаръците.
Игривата атмосфера в стила на 3D комикс показва най-разнообразни герои, включително тези, които всички любители на Kiehl's познават добре – Mr. Bones, но и съветниците на Kiehl's за грижа за кожата, които препоръчват #SkinCareAboutSomeOne и през този празничен сезон.
Празнична колекция на Kiehl's x Made by Radio:
Нежно нанесете за младежки вид на кожата с крем против стареене № 1 на Kiehl's. Този луксозен крем с копринена текстура има целенасочен ефект върху седем видими признака на стареене.
Цена на дребно: 144,00 ЛВ (50 ml)
Подарете си почивка и релакс през този празничен сезон с най-известното масло за лице на Kiehl's. Формулирано с етерични и ботанически масла, то ще обнови кожата ви за една нощ, така че да е хидратирана и перфектно гладка на сутринта.
Цена на дребно: 144,00 ЛВ (50 ml)
Clearly Corrective Dark Spot Solution
Кожата ви ще заблести като стъклен орнамент на празнична бутилка от нашия серум, който видимо озарява кожата и намалява броя и интензивността на петната и промяната на цвета на кожата. Формулиран с активен витамин С, екстракт от бяла бреза и божур, този ефективен серум за лице срещу петна помага за изравняване на тена и подобряване на блясъка на кожата.
Цена на дребно: 160,00 ЛВ (50 ml)
Доказано осигуряващ хидратация дори и в екстремни условия, най-продаваният крем на Kiehl's е „must“ продукт за зимата! Авантюристичните илюстрации по празничната му опаковка са идеалният избор за всички, които търсят вълнение!
Цена на дребно: 64,00 ЛВ (50 ml)
Calendula Herbal-Extract Toner
Искате да поддържате кожата си свежа и спокойна през този празничен сезон? Най-продаваният тоник на Kiehl's е продуктът за вас! Тази формула без алкохол, обогатена с листа от невен и екстракт от корен от магарешки бодил, нежно успокоява, моментално освежава и е подходяща за всички типове кожа.
Цена на дребно: 79,00 ЛВ (250 ml)
Rare Earth Deep Pore Cleansing Mask
Новост в празничната колекция, но и доказана истинска класика сред любителите на Kiehl's, тази маска с амазонска бяла глина, получена чрез отговорно производство, помага за детоксикация на кожата.
Цена на дребно: 73,00 ЛВ (125 ml)
Може да намерите празничната колекция в магазина на Kiehl`s в мол Парадайс, както и в сайта на Kiehl`s, където ви очакват и ексклузивни празнични сетове. Вече е възможно да платите при доставка!