5 грешни твърдения за козметиката


5 грешни твърдения за козметиката
Снимка: Thinkstock/ Guliver

Рекламата и хубавата опаковка са често факторите, които определят как избираме нова козметика и бюти продукти. Производителите често твърдят неща, които всъщност не са истина. Предлагаме ви списък 5 често срещани митове за продуктите за красота.

1. Колкото е по-известна марката, толкова по-добри ефекти

Ефективността на бюти продукта се определя изцяло от неговия химичен състав. Нито бранда, магазинът, който го продава, нито цената имат някакъв ефект върху полезността.

2. Няма такова нещо като ефективен антиейдж продукт

Независимо дали сте млади или стари, е важно да разберете каква кожа имате и да използвате подходящи продукти, за да се грижите за нея. За съжаление, не съществува крем, който може да спре процесите на стареене. Когато ви продават антиейдж крем, всъщност си купувате нещо, което прави кожата ви еластична, предотвратява пигментацията и прави бръчките по-малко видими.

3. Козметичен продукт може да ви отърве от целулита

Ако това беше истина, моделите нямаше все още да използват Photoshop. В момента няма нито един козметичен продукт, който може изцяло да ви отърве от портокаловата кожа. Вашата диета и тренировъчен режим могат да помогнат да се намалят мастните натрупвания под кожата, но никой крем или серум не може ефективно да ви отърве от тях.

4. Придобиването на тен е безопасно

Нито събирането на тен на плажа, нито в солариум е напълно безвредно за вашата кожа. Затова винаги трябва да използвате слънцезащитен продукт.

5. Органичните продукти са по-добри от нормалните

Органичните продукти са просто маркетингов метод. Наличието на естествени съставки в козметичните продукти няма ефект върху това дали работи или не. Те може да са напълно безвредни, тъй като не съдържат толкова много химикали, но това не ги прави автоматично някакъв тип супер продукти.

 

 

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Красота


Реклама

Ако се провалите с отглеждането на децата си, нищо друго няма значение.

Джаки Кенеди

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама