Едно е сигурно - откакто се "отцепиха" от монархията, Хари и Меган работят на пълни обороти и постоянно се чудят как да добавят някой и друг долар към активите си. Дотук двамата пробваха късмета си в подкасти, платени интервюта, биографични серии, книгоиздаване. Ето, че сега бившата херцогиня на Съсекс разкри първия продукт от новия си бранд за храни.
Какво ще продава Маркъл?
В опит да бъде запазена мистерията около новото бизнес начинание на Меган Маркъл първите бройки от ягодовия конфитюр с марка American Riviera Orchard са разпространени сред приятели на съпругата на британския принц Хари и сред инфлуенсъри.
Модната дизайнерка Трейси Робинс публикува в Инстаграм снимка на конфитюра. Той е с номер "17 от 50", което загатва за броя от разпространените първи мостри от продукта.
Появата на новия бранд бе обявена в социалните мрежи миналия месец и стана ясно, че ще предлага хранителни продукти, но не е ясно на каква цена.
Вижте още: Ето с коя секси красавица си тръгна Григор Димитров от Монте Карло (ВИДЕО)
Новото начинание на двойката е препратка към бъдещите проекти на херцозите на Съсекс с компанията Netflix. Меган ще пусне шоу, което ще "почита радостта от готвенето и градинарството, забавлението и приятелството". Принц Хари пък ще участва в друг проект на Netflix за света на спорта поло.
Британското кралско семейство има отношение към конфитюрите и сладката. Посетителите в магазините за сувенири в кралските дворци могат да си купят ягодово сладко Buckingham Palace Strawberry Preserve за 3,95 британски лири, както и мармалад Windsor Castle Fine Cut Seville Orange Marmalade на същата цена.
Източник: БТА