Новият сингъл на американската поп звезда Тейлър Суифт е най-стриймваното парче в Spotify в първите 24 часа след премиерата си.
"Look What You Made Me Do" дебютира на 24-ти август и само ден по-късно е стриймвано над 8 млн. пъти, с което певицата подобри рекорда на Ед Шийрън с парчето "Shape Of You" (6,87 млн. стриймвания в първите 24 часа).
Oфициалното видео към "Look What You Made Me Do" дебютира в YouTube на 27-ми септември и с над 28 млн. гледания за по-малко от 24 часа постави нов рекорд за най-гледано видео в дигиталната платформа за 1 ден. За 1 час видеото генерира над 3 млн. гледания и се нарежда преди най-успешните видеа в YouTube - към ремикса на "Despacito" на Луис Фонси и Деди Янки с участието на Джъстин Бийбър и хита на Адел – "Hello".
Сингълът "Look What You Made Me Do" е пилотното парче от предстоящия нов албум на Тейлър Суифт – "Reputation", който ще излезе на 10-ти ноември, 2017 г.