Премиерата на новия сериал на NBC “Това сме ние” (“This is us”) се превърна в най-големия хит във Facebook и Tweeter по време и след пилотния епизод на сериала.
Световната рисърч компания Nielsen отчете над 383 000 активации, посветени на сериала в социалните мрежи във вечерта на америакнската му премиера. Големият интерес към сериала е регистриран не само чрез вълната от отзиви в социалните мрежи, но с рекордните рейтинги на пилотния епизод, който даде повод на критиката да номинира серила в ТОП 10 на най-успешни шоу програми за 2016-17 година.
Непосредствено след премиерарата фен страницата на сериала във Facebook набра почти 800 000 почитатели и предизвика силен дебат сред зрителите.
“Това сме ние” е история за четирима души, които са родени на една и съща дата, но споделят много повече от това случайно обстоятелство. Според създателите на сериала, това е история за умни и модерни зрители, която ще промени ежедневната ни представа за хората, които си мислим, че познаваме.