Николета Лозанова и Азис в ново риалити шоу


Николета Лозанова и Азис в ново риалити шоу

През март в ефира на ТВ7 стартира "Къртицата", за което от телевизиата казват, че е "най-мабащното риалити шоу, правено у нас". То ще продължи три месеца, а накрая някой ще си тръгне по-богат с 250 000 лв.

В първия сезон на "Къртицата" ще участват някои от най-големите български звезди, които ще живеят рамо до рамо със своите фенове. Участието си във формата вече потвърдиха Азис, Николета Лозанова и Деян Донков. Заедно с избрани на кастинг обикновени хора те ще изживеят най-голямото приключение, като трябва да се справят с различни физически и психологически предизвикателства и от успеха на тези изпитания ще зависи развитието на действието и живота им в Базата.

В продължение на три месеца участниците в „Къртицата” ще застанат един срещу друг и срещу самите себе си, за да спечелят наградата от 250 000 лева.

"Къртицата” е първото интерактивно риалити в България, в което и зрителите ще бъдат преки участници-детективи и всяка седмица ще могат да печелят по 5000 лв., ако следят развръзката и действията на Къртицата.

Кастингите за "Къртицата" ще се проведат на 15 и 16 февруари в Бургас, на 17 и 18 февруари във Варна, 22 и 23 февруари във Пловдив, и на 24 и 25 февруари в София.

Продуцент на приключенското риалити е "Междинна станция", а водещи на риалитито по TV7 са Иван и Андрей. Форматът е излъчван в над 40 държави по цял свят, а консултант на първия му сезон в България е един от неговите създатели – Йост Розет.

"Селекцията на известните личности е много силна и можем да кажем, че сред тях има знаменитости, които за първи път се съгласяват да станат част от телевизионно риалити изживяване. Освен потвърдилите Николета Лозанова, Азис и Деян Донков, водим засилени преговори с няколко чужди звезди, които да се включат в проекта", съобщиха водещите и продуценти на формата Иван и Андрей.

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Шоу


Реклама

Не можеш да имаш всичко. Къде ще го сложиш?

Ан Ландърс

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама