Адел, която не пусна своя нов и много успешен албум "25" в сайтовете за стрийминг, заяви, че тази техника за слушане на музика онлайн според нея прави музиката за еднократна употреба.
Британската певица заяви в интервю, че самата тя не слуша музика от стрийминг платформи (в които музиката се разпространява неограничено по заявка, без да е необходимо да се сваля на някакъв носител).
"За мен музиката трябва да е някакво истинско събитие", каза тя пред списание Time, добавяйки, че би искала да почувства вълнението преди излизането на албума. Тя обясни, че предпочита да си сваля музика или да си купува дискове.
"Знам, че стриймингът - това е бъдещето, но това не е единственият начин да се слуша музика", заяви Адел и добави, че според нея стриймингът е малко като музика за еднократна употреба.
Адел отказа да пусне последния си албум в стрийминг платформата "Spotify” и заложи на продажбата на дискове и спечели. Нейният албум "25" бе продаден в 6 млн. екземпляра за 4 седмици, според оценка на "Нилсън Мюзик" от миналата седмица. Това прави "25" най-продаваният албум в САЩ от 2011, когато пак нейният албум "21" оглави класациите по продажби.
Според шведското списание "Експресен" Адел получава по 7 долара за всеки продаден екземпляр от нейния албум, докато при всяко слушане на някое от парчетата в албума в "Spotify" би получавала по един цент.
Източник: БГНЕС