4 тенденции при грима за Пролет-Лято 2015


4 тенденции при грима за Пролет-Лято 2015

Тенденциите при грима изглеждат много простички, когато професионалист нагледно ти ги разкаже и покаже на метри от теб. Световноизвестният гримьор и артистичен директор на любимите ни M.A.C. дойде в България, за да ни разкрие тайните на красотата за сезон пролет-лято 2015.

Със своите майсторски движения, Балтазар демонстрира по лицата на четири красиви моделки точно четири тенденции. Възможно най-простичко, точно както се научихме и ние, ще ви ги представим и на вас.

1.Re-view или иначе казано много спирала и тънка черна очна линия


Не може да се по-щастливи, че тенденцията на подчертаните с очна линия очи и чистата кожа са в топ тенденциите. Това е една абсолютна класика при гримирането, която използваме ежедневно, дори и да не сме в епицентъра на модата. Просто обожаваме очната линия, която може да се постави по толкова много начини, а чистата кожа е закономерност, на която дълбоко държим. Става още по-хубаво, когато Балтазар наблегна, че спиралата трябва да е няколко слоя. О, да. И ако трябва да сме по-точни, неговите думи бяха, че колкото повече слагаме, толкова по-добре. 7,8 или дори 9 слоя ще направят миглите ни черни, пърхащи и невероятни. Тази тенденция не е момичешка, а е точно каквато я искаме- женствена и класическа.

А по самата кожа няма нищо. Тя е гладка като коприна, съвършена и нежна. На прицел са само очите, които са драматично очертани с изтеглена очна линия, която е тънка като карфица във вътрешния край и по-дебела във външния. Но може и да е изцяло тънка, изцяло дебела или каквато си я пожелаем, стига да добавим една сериозна доза спирала.

2. Enlightened или иначе казано - изсветляване


Забравяме за контура на лицето, който тъкмо усъвършенствахме. Сега акцентът е на цялото лице, цялата кожа и естествената светлина. Кожата отново е чиста, но наблягаме на изсветляването, което става възможно с един едничък продукт на марката, който самият Балтазар Гонзалес боготвори. Става дума за безцветния глос или Lipglass на М.А.С., който нанасяме по горната част на устните, където е овала, по скулите и над веждите. Тази техника позволява на естествената светлина да рефлектира върху кожата ни и да засиява натурално и много младежко.

3. Free Party или иначе казано много цветове


Цветове, но не неонови или пастелни, а някак маслени и наситени. Тук няма особени правила, съветват от козметичния гигант. Добре де, освен едно - махаме основата на лицето, т.е. без фон дьо-тен. Тери Барбър, директор по декоративна козметика в MAC Cosmetics обяснява тенденцията така: “Всичко, което съдържа цвят, изглежда модерно, когато премахнеш допълнителните покрития на кожата.”

Иначе цветовете, които може да използваме, са много разнообразни. Виждаме примери в морско синьо, коралово, зелено водорасло или розово. Идеята на тази тенденция е много празнична, фестивална, щура. Вибрациите за младост са във въздуха, а ние използваме всички цветове на дъгата, за да наложим този усмихнат дух в начин на живот.

4. No make up или иначе казано чисто лице “без грим”


Както каза господин Гонзалес: “Ако искате да постигне ефекта на лице без грим, то трябва да използвате такъв.” И съвсем е прав. На пръв поглед лицето изглежда сякаш няма и следа от пудра или сенки за очи, но истината е, че просто сме използвали правилните стъпки. Перфектната кожа отново е в светлините на прожектора. За постигане на този вид грим ни е нужен най-вече фон дьо тен. И тук не използваме техниката за скулптуриране, а нанасяме основата смело по цялото лице. Това, което издаде Балтазар е, че бронзиращата пудра вече не се нанася само по върха на носа, брадичката и скулите, а по цялото лице. И ако все пак не искаме да стане много тежъж грим, то нанасяме пудрата само в средата на лицето в хоризонтална посока- по скулите и носа.

 

Източник: hashtag.bg

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Красота


Реклама

Не смятам, че лифтингът е жизненоважен за една жена. Дори да получите красиво лице, белезите върху сърцето и черните петна в душата остават.

Бриджит Бардо

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама