Когато Playboy спря печатното си списание „временно” миналата година, това беше знак, че почти 70-годишната компания търси опора в свят, в който всеки има достъп до блестящи снимки, красиви жени и забавни статии. Къде обаче стигна къщата на Хю Хефнър след това?
Компанията се връща към дните на блясък и лукс, лансирайки BIGBUNNY, луксозна лайфстайл марка. Заимствайки името от наскоро възродения частен самолет Big Bunny – разкошна антика от ерата на Хефнър, „тунингована” за днешния заможен пътешественик – BIGBUNNY е предназначена за изискани хора, които всъщност биха чели Playboy за статиите.
„Playboy представлява свободата да бъдете това, което сте и това, което искате да бъдете, където и да сте. BIGBUNNY е най-добрият израз на този начин на живот. Той е за общност, която обикаля света, физически и дигитално, търсейки нови идеи за изкуство, култура, идентичност, секс и себеизразяване.“ каза Рейчъл Уебър, главен бранд директор на Playboy.
Playboy направи и още едно разкритие – в екипа влиза и мултиплатинената суперзвезда Карди Би, която ще бъде първият в историята творчески директор на BIGBUNNY. Според Playboy, Карди ще споделя своята гледна точка и ще предложи насоки в колекциите от луксозни стоки.