Учените казват, че създаваме първо впечатление за даден човек за около 100 милисекунди. През това време мозъкът ни успява да оцени социалния статус, интелигентността и нивото на успешност. Знаете ли, че формата на скулите издава колко приятелски настроени сте? Дори когато не казвате нито дума, външният ви вид разкрива много за вашите лични качества.
1. Пъпът е свързан със спортни успехи
Височината на пъпа е свързана с това колко успешен сте в спорта. Колкото по-високо е пъпа, толкова по-бързо човек може да тича. Ниският пъп пък говори за талант в плуването. Става въпрос за центъра на тежестта – най-бързите спринтьори имат по-висок център на тежестта от обикновените хора.
6 ИСТИНИ, КОИТО СЕ КРИЯТ ЗАД ПРЕЖИВЯВАНЕТО ДЕЖА ВЮ
2. Изчервяването е хубаво нещо
Хората, които се изчервяват лесно, често не харесват тази черта в себе си. Способността да се изчервявате обаче предава положителни емоции на хората около вас. Първо, защото е невъзможно да се имитира - това казва на другите хора, че сте искрени. Второ, увеличава привлекателността в очите на противоположния пол, защото дава индикация за срамежливост и смут, а не особено уверените хора печелят по-бързо доверие.
3. Обувките издават емоционалното състояние
Психолозите смятат, че обувките могат да кажат много повече за вас, отколкото дори най-подробното резюме. Тревожните хора обичат „излъсканите” обувки, които други биха определели като трудни за поддръжка. Те се притесняват как изглеждат и какво мислят другите за тях. Практичните и функционални обувки като кецове означават, че човекът е приятен и лесен за разговори.
4. Следродилната депресия се вижда в езика на тялото на майката
Според експерти някои майки не искат да признаят колко изтощени са в действителност. Психолозите обаче намериха начин да определят нивото на стрес на родилките - жените, които държат бебетата си или люлеят леглата с дясната ръка са по-податливи на стрес и често имат следродилна депресия.
5. Цветът на очите е свързан с личните качества
Същите гени, които образуват нашите челни дялове, влияят върху цвета на очите ни. Във фронталните лобове има поведенчески центрове - което означава, че хората с еднакъв цвят на очите могат да имат еднакви житейски ценности.