От 2019 г. се забелязва силен възход на професията инфлуенсър у нас. Голяма част от българските инфлуенсъри вече са широко-разпознаваеми лица и, следователно, това ги вдъхновява да приемат работата си все по-сериозно и отговорно – те са новите лидери на мнение, а това е тежка шапка за носене.
За хубаво или не, инфлуенсърите са тук и тепърва ще развиват себе си и занаята си – всички се надяваме към добро. Важно е винаги да се стремим да сме в крак с новото по света и у нас и това включва усвояването на тънкостите на инфлуенсър маркетинга.
Абсолютно възможно е и ти, скъпи читателю, да се вдъхновиш и да искаш да си инфлуенсър. Всички сме тук да ти кажем, че това е абсолютно ОК (дори и някой от ,,готините“ ти приятели да мисли обратното). Вижте нашите полезни съвети за бъдещи или вече практикуващи инфлуенсъри ТУК.