За инфлуенсърите, бизнеса и тяхното съвместно бъдеще


За инфлуенсърите, бизнеса и тяхното съвместно бъдеще
Снимка: iStock

От 2019 г. се забелязва силен възход на професията инфлуенсър у нас. Голяма част от българските инфлуенсъри вече са широко-разпознаваеми лица и, следователно, това ги вдъхновява да приемат работата си все по-сериозно и отговорно – те са новите лидери на мнение, а това е тежка шапка за носене. 

За хубаво или не, инфлуенсърите са тук и тепърва ще развиват себе си и занаята си – всички се надяваме към добро. Важно е винаги да се стремим да сме в крак с новото по света и у нас и това включва усвояването на тънкостите на инфлуенсър маркетинга.

Абсолютно възможно е и ти, скъпи читателю, да се вдъхновиш и да искаш да си инфлуенсър. Всички сме тук да ти кажем, че това е абсолютно ОК (дори и някой от ,,готините“ ти приятели да мисли обратното). Вижте нашите полезни съвети за бъдещи или вече практикуващи инфлуенсъри ТУК. 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Мода


Реклама

Облечени от глава до пети в любов. И това е единствената марка, която никога не излиза от мода.

"Сексът и градът"

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама