Tommy Hilfiger отбеляза своето завръщане на Седмицата на модата в Ню Йорк с модно шоу, което се проведе на 11 септември, неделя. В типичен нюйоркски стил, модното ревю продължи въпреки дъжда и показа моделите на американската модна къща за сезон есен 2022. Мултивселенното преживяване се реализира под творческата шапка на Tommy Factory, обединявайки реалния подиум с виртуалния и даде възможност на гостите на шоуто да бъдат участници в създаването му.
Сред VIP гостите на събитието се открояваха лица като Травис Баркър, Кортни Кардашиян, Крис Дженър, Шон Мендес, Кейт Мос и Джон Леджънд.
Завръщане към Ню Йорк
Първото по рода си едновременно на живо и виртуално шоу потопи гостите в творческата площадка на Tommy Factory, празнувайки колекция, която прекрачва границите на креативността във всички светове. Гостите пристигнаха в Tommy Factory и веднага се потопиха във мултивселенния свят на марката.
Вдъхновено от наследството на Анди Уорхол и философията му, издигаща поп културата и творческото изразяване, phygital събитието събра под един покрив творци на бъдещето от света на модата, музиката, изкуството и развлеченията. Публиката пристигна на мястото на събитието и завари умишлено недовършен декор. С това от Tommy Hilfiger отправиха покана към гостите да се докоснат до създаването на модно шоу от А до Я. Подбран състав от следващо поколение фотографи, видеооператори и художници създадоха изкуство на живо и предоставиха на публиката пълен достъп до подготовката зад кулисите на шоуто – включително прическа, грим, първи външен вид и сценография.
Балони Mylar, вдъхновени от емблематичните сребърни облаци на Уорхол, се носеха на фона на силуета на Ню Йорк и получиха дигитален привкус, благодарение на превъплащението си в Roblox. Гостите също имаха възможност да получат и специално генериран NFT на телефона си, създаден със съдействието на Rove, за по-малко от минута.
Големият финал на шоуто включваше еднократно изпълнение на легендарния барабанист и продуцент Травис Баркър, който изсвири ексклузивна песен за Tommy Factory, на фона на залязващото слънце над осеяния с небостъргачи нюйоркски хоризонт.
Вдъхновението зад есенната колекция
"Добре дошли в Tommy Factory – създаването на модно шоу." Със своето дефиле на NYFW от Tommy Hilfiger отдадоха почит на емблематичното Студио на Анди Уорхол в Ню Йорк, където той е събирал модата, изкуството, музиката и развлеченията в един творчески калейдоскоп.
От новия TH Monogram, проектиран в партньорство с Фъргюс Пърсел, до разчупващото граници сътрудничество с британския дизайнер Ричард Куин, тази есен Tommy Hilfiger събира класиката с новото, за да проправи път за това, което следва. Ремиксиране на традиционни американски визии със съвременен, вдъхновен от уличното облекло привкус. Смели цветове, преосмисляне на пропорциите и стилистично преобразяване на архивни модели по неочаквани начини.
"Това е същността на Tommy Factory. Модерният prep стил за всички. Приобщаващо празненство на поп културата и креативността във всички измерения – от реални до виртуални", коментира Томи Хилфигър, основател на едноименната модна къща.