Бижутерската компания Tiffany & Co. за първи път включи гей двойки в своя рекламна кампания.
На една от снимките за новата колекция брачни халки и годежни пръстени позират двама мъже, а надписът гласи "Ще го направиш ли?“.
Фотосесията е дело на модния фотограф Питър Линдберг и в нея участват общо шест двойки.
Решението на Tiffany & Co. да включи хомосексуална двойка предизвика и много негативни коментари в социалните мрежи. От марката защитиха своето решение, като казаха, че идеята на снимките е да покажат прогресивните виждания за брака на 178-годишния бижутерски гигант.
"В днешно време пътят към брака не е само в една линия. Истинската любов може да случи повече от веднъж и да се появи в различни форми“, заяви говорител на Tiffany.
В последните години няколко други големи компании от света на модата също направиха реклами с еднополови двойки. Сред тях бяха Gap, Banana Republic и J.Crew.