H&M с гордост съобщава за предстоящата си първа колекция, създадена заедно със световноизвестния Coachella Valley Music & Arts Fest ival.
Шведската модна компания продължава шестгодишното си партньорство с прочутия фестивал, извеждайки го на следващо ниво със специална линия брандирани облекла. Освен дизайнерските модели, H&M ще осигури и част от официалните рекламни продукти на фестивала.
Колекцията H&M loves Coachella влиза в магазините у нас на 26 март. H&M loves Coachella включва облекла за мъже и за жени, както и изключително разнообразие от аксесоари, задължителни за един фестивал – диадеми с цветя, калъфи за телефони, дъждобрани и слънчеви очила.
Продуктите представят основната концепция на фестивала за 2015 г. Дамската колекция е фокусирана върху романтичния тренд и включва графични блузи с дантели и ресни, скъсени топове и разкроени панталони за женствена, бохемска визия.
За мъжете сред основните предложения се нареждат черно - бели панталони, тениски с принтове и шапки с козирки.