Дженифър Лопес е лице не само на Versace за Пролет/Лято 2020, но 50-годишната певица рекламира и пролетната колекция на Guess & Marciano.
"Развълнувам съм да приветствам Дженифър за втора кампания с Guess & Marciano. Дженифър продължава да разширява границите в музиката, модата и филмовата индустрия. Тя представлява всичко, което е момичето на Guess - уверена, чувствена и авантюристична. Тази кампания акцентира върху естествената красота на Дженифър и разкрива защо тя е истинска икона", каза креативният директор на Guess Пол Марчиано.
За първи път Лопес си сътрудничи с модния бранд преди 2 години, като тогава стана най-възрастната звезда, която някога е работила с марката. В новата фотосесия 50-годишната Дженифър е зашеметяваща. Снимките са дело на фотографката Татяна Герусова и са заснети в Санта Моника, Калифорния.
"Когато работя с някоя марка, винаги мисля за образа, който бих могла да изиграя. Много се забавлявахме, докато снимахме тази кампания. Темата този път беше микс между италианска филмова звезда от 60-те, Мадона от 80-те и София Лорен. Наистина е супер забавно да влезеш в образа. Дрехите и обстановката на снимките много допринесоха тази кампания да стане реалност", каза Лопес.