Актриса, продуцент, автор, активист и основател на кампанията Fire Drill Fridays, Джейн Фонда стана рекламно лице на новата еко линия на Gucci - Off The Grid. Колекцията, дело на Алесандро Микеле, използва рециклирани, органични, био и устойчиви материали.
82-годишната холивудска звезда е категорична, че трябва да обърнем повече внимание на климатичните проблеми.
"Настоявайте правителството ви да инвестира в чиста енергийна инфраструктура. Икономистите са съгласни, че това е най-голямата инвестиция, която можем да направим, както по отношение на климатичните ползи, така и с най-стимулиращ ефект по време на пандемията от коронавирус, когато трябва да се създадат толкова много работни места", смята Фонда.
В рекламната кампания на италианския бранд участват също рапърът Лил Нас Х, певицата Кинг Принцес, японският китарист Мияви и екологът Давид де Ротшилд.
Облеклата в линията са произведени съгласно ангажимента на Gucci за неутрални въглеродни емисии, според който модната къща работи максимално за намаляване на емисиите на парникови газове. Тя разработва и проекти, подпомагащи горите и биоразнообразието.
Линията се състои от различни размери чанти и портфейли, както и шест чифта обувки, три шапки, два вида панталони и три якета.