Дигитална активация в подкрепа на жените, жертва на домашно насилие


Дигитална активация в подкрепа на жените, жертва на домашно насилие

Пет от най-обичаните български звезди подкрепиха кампанията на AVON „Говори открито срещу домашното насилие“. Деси Бакърджиева, Орлин Павлов, Калин Врачански, Теодора Духовникова и Мона Недева се обърнаха към обществото с призив: „Сложи си обица на ухото! Нека заедно спрем домашното насилие!”.

В края на юли стартира специална активация на страницата на AVON България, с която всеки може да покаже своята съпричастност към кампанията. Апликацията приканва хората да добавят своя снимка с благотворителен продукт от синята серия на AVON и да поканят приятелите си да направят същото. Качените снимки се нареждат сред галерия, в която всяко четвърто изображения е на жертва на домашно насилие. Колкото повече се увеличават снимките на хора с благотворителен продукт, толкова по-бързо ще изчезват снимките на жертви на терор. Така всеки ще може да проследи прогреса на активацията.

Силното послание на кампанията тази година насочва към новия благотворителен продукт – обици, които са основно действащо лице във всички инициативи. 100% от приходите от продукта се заделят в помощ на жертвите на домашно насилие. Кампанията „Говори открито“ вече четвърта поредна година работи в посока привличане на общественото внимание и алармиране за сериозността на проблема.

Посланиците на кампанията се обърнаха към широката аудитория със силна лична позиция и призив за подкрепа. Ето какво споделиха те:

Теодора Духовникова: "Жертвите на домашно насилие, на ужасяващ физически и психически тормоз в България са в пъти повече от жертвите на катастрофи и природни бедствия. Но за тях обществото ни мълчи. Да говорим открито! И без страх. Защото да изкрещиш проблема е първата стъпка към решаването му.

Калин Врачански: "Подкрепям кампанията, защото много искам жертвите на домашно насилие да разберат, че няма как някой, който им причинява болка и унижение, да ги обича. Да спрат да оправдават насилниците си и да потърсят помощ. И най-важното - да знаят, че не са сами!”

Мона Недева: "Като част от младото поколение, искам да дам пример на младите хора. Насилието не е решение. Ще бъда много щастлива, ако чрез тази капмания помогнем на повече жертви на домашното насилие. Хората трябва да бъдат добри, да си помагат и да се подкрепят. Радвам се, че чрез тази инициатива можем да дадем на много жени щастие и сигурност.“

Орлин Павлов: 'Заставам зад кампанията, защото не мога да се примиря с това, че всяка четвърта жена в България е жертва на домашно насилие. Потърпевшите трябва да осъзнаят, че е много по-лесно да потърсиш помощ, отколкото да живееш в непрекъснат ужас! Страхът трябва да изчезне!”

За да помогне на пострадалите да потърсят помощ, AVON насочва комуникацията и към сайта на „Алианс за защита срещу домашното насилие“. На alliancedv.org, всеки може да открие координатите на центровете, работещи за защита и превенция срещу домашното насилие в цялата страна. Именно за един от тези центрове, този в Димитровград, ще бъдат насочени набраните средства от кампанията през 2014г. От старта на кампанията през 2011 година до момента благодарение на събраните средства са проведени близо 1000 безплатни консултации с жени, жертви на терор.

 

Етикети:
Iwoman.bg

Още от Семейство


Реклама

Облечени от глава до пети в любов. И това е единствената марка, която никога не излиза от мода.

"Сексът и градът"

Най-четени | Най-нови


виж всички виж всички
Реклама